AllesPC Forum Index AllesPC
Site hosted by: www.youhosting.be
 

AGP440.sys probleem
Click here to go to the original topic

 
       AllesPC Forum Index -> AllesXP
View previous topic :: View next topic  
Author Message
water meloen
Guest





Posted: Sun Sep 19, 2004 9:35 am    Post subject: AGP440.sys probleem  

Hallo,

Na een systeemherstel gedaan te hebben, start hij niet meer op. Beeld blijft zwart. Muis blijft staan (pijltje is het enige wat ik zie op het beeld). Bij een reset kan ik kiezen uit allerlei situaties om de computer op te starten. Niets werkt. Volgens microsoft moet ik de cd erin stoppen en daarna met opstarten op f12 drukken. Dit werkt niet, want hij gaat gewoon door met starten en gebruikt de cd niet terwijl hij wel de rom vindt. Heeft iemand een suggestie.

groet erik
Back to top  
Gismo1
Guest


Joined: 20 Aug 2004
Posts: 126

Posted: Tue Sep 21, 2004 2:52 pm    Post subject:  

Hallo water meloen,

Quote: Volgens microsoft moet ik de cd erin stoppen en daarna met opstarten op f12 drukken. Dit werkt niet

Als je wil opstarten met de cd-rom van Windows, moet je dit regelen in je bios. Hoe je in het bios komt, is afhankelijk van PC tot PC. Meestal druk je kort na elkaar op de "Del"-toets. Het kan ook F2 zijn. Meestal verschijnt de juiste toets als je je PC net opstart.

Daar kan je bij de zogenaamde "Boot Devices" instellen van welk medium je je PC wilt laten opstarten. In jouw geval zet je de First Boot Device op cd-rom. Zet de rest tijdelijk op disabled.

Meer info over het bios en de instellingen kan je hier terugvinden.

Groetjes,
Gismo
Back to top  
 
       AllesPC Forum Index -> AllesXP
Page 1 of 1


Powered by phpBB Search Engine Indexer
Powered by phpBB 2.0.22 © 2001, 2002 phpBB Group