AllesPC Forum Index AllesPC
Site hosted by: www.youhosting.be
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Usb poorten hebben stroom maar herkennen geen apparaten

 
Post new topic   Reply to topic    AllesPC Forum Index -> Hardware
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tho_r1977
IK BEN NIEUW HIER!


Joined: 08 Feb 2006
Posts: 1
Location: STEKENE

PostPosted: Wed Feb 08, 2006 8:17 am    Post subject: Usb poorten hebben stroom maar herkennen geen apparaten Reply with quote

Hallo,

ik zit met een probleem met mijn usb poorten....
Ik heb reeds alles al geprobeerd dat ik bij mijn weten kon doen, natuurlijk is ook mijn weten niet perfect, misschien kan jij me helpen.

Mijn usb poorten geven stroom door en staan aangeduid zoals anders tussen mijn apparaatbeheer, ook het programma HHDUSB controler, vind en herkent alle poorten. Wat is nu het probleem, dat namelijk mijn poorten de apparaten die ik er insteek niet herkent, hij geeft zelfs geen foutmelding... Om een voorbeeld te geven, ik sluit mijn mp3 speler aan op een poort, zonder batterijen. De Mp3 speler springt aan, en normaal verschijnt er dan in 'Deze computer' een regel met verwisselbare schijf...
Maar dat doet hij niet, niet meer want een tijdje geleden werkte alles nog perfect. Ookals ik een draadloze muis aansluit schieten alle lampjes aan van het apparaat, maar wordt niet herkend door de computer.

Een maand geleden werkte de muis van de cpu nog perfect op de usb-poort, en nu werkt plots geen één poort van de 3...

Onder de Indra poort bij infraroodapparaten heeft hij ook moeilijkheden een apparaat te herkennen, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Er staat Onbekent apparaat en als ik die installatie ongedaan wil maken, zegt hij dat ik waarschijnlijk dit apparaat nodig heb om de cpu op te starten...

Hopelijk kan jij mij misschien of iemand van jullie moderators me helpen.

vriendelijke groeten Thomas Roelant
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
TheFreak4Ever
Post hier elke dag


Joined: 19 Sep 2005
Posts: 360

PostPosted: Wed Feb 08, 2006 5:41 pm    Post subject: Reply with quote

Raar maar start je computer eens op in veilige modus en probeer het dan nog eens te verwijderen

Veilige modus: tijdens de opstart op 'F8' drukken of 'Ctrl' bij windows ME. Je drukt gewoon vele keren achter elkaar op die toets tot je een zwart scherm met witte letters krijgt(waar je dan 'Veilige modus' kan kiezen)
_________________

www.timb.be
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    AllesPC Forum Index -> Hardware All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Archive

    futureweb.be .:. jouw hosting en webdesign partner