AllesPC Forum Index AllesPC
Site hosted by: www.youhosting.be
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

problemen met 'zoeken'

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    AllesPC Forum Index -> AllesXP
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dweet
IK BEN NIEUW HIER!


Joined: 17 Jan 2004
Posts: 2

PostPosted: Sat Jan 17, 2004 9:48 pm    Post subject: problemen met 'zoeken' Reply with quote

Hello,

ik heb een tijdje geleden mijn computer 'uitgekuist'....
Nu heb ik 2 probleempjes....

Ten eerste: als ik in mijn startfolder op 'zoeken' klik, gebeurt er niks, behalve dan dat mijn windows efkes blijft vasthangen...
Ten tweede : heb ik ook sinds 2 dagen problemen met mijn internet explorer.
Als ik op een site een link wil aanklikken of een fotoboek of iets dergelijks, blokkeert ofwel mijn explorer, ofwel moet ik zo een half uur w8en... (heb nu mozilla geïnstalleerd ( andere browser), en daar geen probleem. :confused:

Zou iemand me aub kunnen helpen?!!! Heb ook al mijn xp opnieuw geïnstalleerd.... lukt niet

Mvg[/b]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mathias
Regelmatige bezoeker


Joined: 17 Jan 2004
Posts: 11
Location: Bree

PostPosted: Sun Jan 18, 2004 7:25 am    Post subject: Re: problemen met 'zoeken' Reply with quote

[quote="Dweet"]Hello,

ik heb een tijdje geleden mijn computer 'uitgekuist'....
Nu heb ik 2 probleempjes....

Hallo Dweet

Het probleem bij jou is dat je ietwat teveel hebt opgekuist.Ik raad je aan om de windows install.cd opnieuw laten opstarten en laten zoeken en herstellen van fouten doorvoeren,of systeemherstel ??
Kuis ook je internetfile's eens op.En anders moet je opnieuw explorer install doorvoeren.
Succes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dweet
IK BEN NIEUW HIER!


Joined: 17 Jan 2004
Posts: 2

PostPosted: Sun Jan 18, 2004 10:05 am    Post subject: lukt nie Reply with quote

Heb ik gisteren gedaan. Heb systeemherstel geprobeerd (lukte nie), dan heb ik windows opnieuw geïnstalleerd...
Maar er is geen verandering zichbaar! Kan je internet explorer alleen installeren, of enkele via installatie van windows?

Mvg
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kaetemi
Edit This Post


Joined: 17 Jan 2004
Posts: 100
Location: ROOT\LEGACY_NULL\0000

PostPosted: Sun Jan 18, 2004 11:41 am    Post subject: Reply with quote

Er zit blijkbaar nieks anders op dan backups te maken van al uw gegevens, en de volledige harde schijf te wissen, en een volledig nieuwe installatie van Windows XP te maken... :thumb:
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
josjan
Guest





PostPosted: Sun Jan 18, 2004 5:00 pm    Post subject: Re: problemen met 'zoeken' Reply with quote

Dweet wrote:
Hello,

ik heb een tijdje geleden mijn computer 'uitgekuist'....
Nu heb ik 2 probleempjes....

Ten eerste: als ik in mijn startfolder op 'zoeken' klik, gebeurt er niks, behalve dan dat mijn windows efkes blijft vasthangen...
Ten tweede : heb ik ook sinds 2 dagen problemen met mijn internet explorer.
Als ik op een site een link wil aanklikken of een fotoboek of iets dergelijks, blokkeert ofwel mijn explorer, ofwel moet ik zo een half uur w8en... (heb nu mozilla geïnstalleerd ( andere browser), en daar geen probleem. :confused:

Zou iemand me aub kunnen helpen?!!! Heb ook al mijn xp opnieuw geïnstalleerd.... lukt niet


Zoals Kaetemi terecht opmerkt zal je WinXp terug moeten installeren.
Een herstelinstallatie kan. Hiervoor bestaat genoeg informatie op het internet. Met een herstelinstallatie gaat er bijna niets verloren en moet WinXp ook niet opnieuw geactiveerd worden.
Mvg
Back to top
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    AllesPC Forum Index -> AllesXP All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Archive

    futureweb.be .:. jouw hosting en webdesign partner