AllesPC Forum Index AllesPC
Site hosted by: www.youhosting.be
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

backdoor.delf.family virus

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    AllesPC Forum Index -> AllesXP
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sandwave
Guest





PostPosted: Wed Jan 21, 2004 7:16 pm    Post subject: backdoor.delf.family virus Reply with quote

Ik heb net 2 virussen ontdekt op mijn pc via mijn norton anti virus scanner. Het kan blijkbaar niet in quarantaine gezet worden of verwijdert worden. Bestaat hiervoor ergens een verwijdertool? Ben ten einde raad... :help:
Back to top
Kaetemi
Edit This Post


Joined: 17 Jan 2004
Posts: 100
Location: ROOT\LEGACY_NULL\0000

PostPosted: Wed Jan 21, 2004 10:47 pm    Post subject: Reply with quote

wsschijnlijk eens kijken in de loaded dll's, en ook eens kijken in de loaded exe's, daar alles wat niet normaal is wegdoen Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Koningstiger Pzr
Regelmatige bezoeker


Joined: 23 Jan 2004
Posts: 16
Location: Heerlen

PostPosted: Fri Jan 23, 2004 2:05 am    Post subject: Reply with quote

Ik heb eerst ook norton gebruikt maar nadat ik mijn ide controller kaart had ge-upgraded van 100 naar ide 133 en een andere hd had toegevoegd
liep mijn pc elke keer als de virusscanner werd ingeladen in de taakbalk vast hij resette zich gewoon.
met beveiligd opstarten heb ik norton verwijderd en alles was weer normaal
nu gebruik ik mcafee virusscan 8 en na het laten lopen van die scanner kwam ik gelijk 4 trojans tegen en een dialer die heeft norton nooit gezien
om dit verhaal kort te maken probeer een een andere virus scanner
ook van mcafee is er een tiral versie
En in alle tests zal je zien dat deze scanner veel beter is dan norton
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    AllesPC Forum Index -> AllesXP All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Archive

    futureweb.be .:. jouw hosting en webdesign partner