AllesPC Forum Index AllesPC
Site hosted by: www.youhosting.be
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

foutmelding

 
Post new topic   Reply to topic    AllesPC Forum Index -> Algemeen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
janet
IK BEN NIEUW HIER!


Joined: 22 Mar 2006
Posts: 2
Location: ROTTERDAM

PostPosted: Wed Mar 22, 2006 12:02 pm    Post subject: Reply with quote

hallo iedereen ik ben een moeder maar ik heb een plobleem met me pc ik hoop dat er iemand is die mijn kan helpen ik krijgt een fout melding op pc van ik zal even op scrijven c;PROGRA NEWDOT 2DLL MODULE IK KAN OOK GEEN DVD MEER KIJEN WEL GELUID SNAP IEMAND hier wat van aub kan iemand mijn helpen ik ben nieuw hier en ik ben al wat ouder dus ik wil niemand af schriken ik ben moeder van 3kinderen dus ik weet niet waar ik moest kiezen voor form mijn zoon zie deze dus van daar Embarassed bij voor baat dank
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dries
Site Admin


Joined: 11 Jan 2004
Posts: 528

PostPosted: Wed Mar 22, 2006 6:27 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo,

Welkom op het forum.

Je hebt waarschijnlijk spyware op je pc staan.
Wat is spyware?

Je kan deze programmatjes van je pc verwijderen door Microsoft Defender te installeren en uit te voeren. Nadit zal normaal gezien de foutmelding niet meer terugkeren.

Ik kan je dvd-probleem niet oplossen, kan je hierbij wat meer uitleg geven aub. (welk programma je gebruikt enz...)
Back to top
View user's profile Send private message
janet
IK BEN NIEUW HIER!


Joined: 22 Mar 2006
Posts: 2
Location: ROTTERDAM

PostPosted: Thu Mar 23, 2006 8:07 am    Post subject: Reply with quote

nou bedankt voor de regeren maar ik heb het al op gelost mijn dvd doet het ook al weer een vriendvan mijn kind heeft geholpen maar bedankt dat je geregeert hebt moeder janet Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    AllesPC Forum Index -> Algemeen All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Archive

    futureweb.be .:. jouw hosting en webdesign partner