AllesPC Forum Index AllesPC
Site hosted by: www.youhosting.be
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

problemen met Windows Messenger in XP

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    AllesPC Forum Index -> AllesXP
View previous topic :: View next topic  
Author Message
jan de vries
IK BEN NIEUW HIER!


Joined: 24 Jan 2004
Posts: 1

PostPosted: Sat Jan 24, 2004 12:44 pm    Post subject: problemen met Windows Messenger in XP Reply with quote

Probleem : Hotmail werkt niet meer sinds we Windows Messenger gedownload hebben.

Ik probeer nu Messenger weer te verwijderen - lukt niet:
* staat niet in de lijst van te verwijderen programma's
* als ik het via de explorer probeer boodschap dll file is in gebruik.
* als ik probeer messenger af te sluiten - 'onderdelen van Messenger zijn in gebruik door andere programma's' (zelfs als alle andere programma beeindigd zijn

Hints???

dank
Jan
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Mathias
Regelmatige bezoeker


Joined: 17 Jan 2004
Posts: 11
Location: Bree

PostPosted: Sat Jan 24, 2004 3:31 pm    Post subject: Re: problemen met Windows Messenger in XP Reply with quote

[quote="jan de vries"]Probleem : Hotmail werkt niet meer sinds we Windows Messenger gedownload hebben.

hallo jan
vermits je met xp werkt neem ik aan dat je ook microsoft-messenger hebt
deze kun je wel verwijderen,omdat ik deze ook heb verwijderd,want ik kreeg ook deze melding,lijkt hetzelfde maar is het niet.
Daarna nog eens proberen te openen,En waarschijnlijk ook even naar je instellingen kijken,omdat hotmail een onderdeel is van Msn.

succes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Guest






PostPosted: Sun Jan 25, 2004 12:30 pm    Post subject: Reply with quote

Mathias - dank zover - Ik heb idd gemerkt dat MSN messenger er wel weer afgaat, maar Windows messenger blijft hangen. Enige hint wat er mis zou kunnen zijn in de instellingen
Back to top
Mathias
Regelmatige bezoeker


Joined: 17 Jan 2004
Posts: 11
Location: Bree

PostPosted: Sun Jan 25, 2004 8:13 pm    Post subject: Reply with quote

hallo jan

een vraag:welke versie van messenger gebruik je?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
jan
Guest





PostPosted: Mon Jan 26, 2004 8:18 pm    Post subject: Reply with quote

4.7
Back to top
Guest






PostPosted: Tue Jan 27, 2004 7:07 am    Post subject: Reply with quote

Download op deze site een klein programma en je kunt de windows messenger uit zetten en zelfs oninstaleren werkt heel goed gebruik ik ook.
heb net na een crash xp opnieuw geinstalleerd en het eerste daarn de msn messenger er weer op en de windows messenger in de prullebak .
klik op messenger disable.zip is maar een klein programma
Back to top
Koningstiger Pzr
Regelmatige bezoeker


Joined: 23 Jan 2004
Posts: 16
Location: Heerlen

PostPosted: Tue Jan 27, 2004 7:10 am    Post subject: Reply with quote

oeps ik was niet ingelogd maar ik raad je dit programma aan ik heb de zipfile op mijn hd bewaard voor later :laugh:
oja ik was de site vergeten hier is de link
http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_mess_disable.htm
is heel makelijk in gebruik
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Guest






PostPosted: Thu Jan 29, 2004 7:09 pm    Post subject: Reply with quote

Veel dank . Het is inderdaad gelukt Windows Messenger verwijderd. Helaas werkt Hotmail nog steeds ;-(
Jan de Vries
Back to top
Berven
IK BEN NIEUW HIER!


Joined: 18 Apr 2004
Posts: 1
Location: Hardenberg

PostPosted: Sun Apr 18, 2004 8:35 pm    Post subject: Ik heb ook Messenger verwijderd Reply with quote

Ik heb ook Messenger goed verwijderd met een programma, die werkte perfect! Alle dank hiervoor, daardoor kan ik MSN 6.1 nog gebuiken.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Nodakear
Al een paar keer langsgekomen


Joined: 09 May 2004
Posts: 6

PostPosted: Sun May 09, 2004 1:25 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo,

Hmm, vreemd allemaal, ik heb het gewoon kunnen verwijderen via windows zelf. :)

Misschien een handige tip, ik zal het hier plaatsten hoe ik dat deed.

Ik ging eerst naar configuratiescherm
Toen gewoon naar software
Hij staat inderdaad niet in het gewone rijtje van geinstalleerde software maar links in het software window staan meerdere opties, selecteer daarvan deze optie "windows onderdelen toevoegen of verwijderen"
Nu staat onderin dat lijstje messenger aangevinkt. Gewoon uitvinken en op ok drukken. Messenger is nu uit.

Waarom hotmail niet werkt weet ik niet precies maar misschien kun je msn 6.2 es downloaden en die proberen. Ik heb er geen problemen mee.

msn lijkt op windows messenger maar is wat beter dan de windows messenger. Komt ook omdat msn en windows messenger allebei van microsoft zijn alleen windows messenger is geintegreerd in windows omdat ze iedereen graag aan het chatten wilen hebben :)

Hopelijk lukt het zo en anders kun je altijd nog proberen om via www.msn.nl naar hotmail te gaan.

OOh, ik bedenk net dat je voor hotmail via msn nog iets geinstalleerd moet hebben om hotmail te integreren ofzoiets, had ik tenminste wel. Maar bij installatie van msn 6.0 tot 6.2 deed ie dat niet meer, dus misschien hoeft dat niet meer.

Succes,

Nodakear
_________________
Who's General Failure and why is he reading my disk?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    AllesPC Forum Index -> AllesXP All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Archive

    futureweb.be .:. jouw hosting en webdesign partner