AllesPC Forum Index AllesPC
Site hosted by: www.youhosting.be
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

XP Sluit zichzelf af HELP!!!

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    AllesPC Forum Index -> AllesXP
View previous topic :: View next topic  
Author Message
rob2iecorte7
IK BEN NIEUW HIER!


Joined: 25 May 2004
Posts: 1

PostPosted: Tue May 25, 2004 7:21 pm    Post subject: XP Sluit zichzelf af HELP!!! Reply with quote

Hallo, ik zit met een probleem, XP sluit zichzelf elke keer af.. soms pas na een uurtjuh of 2 maar soms ook 2 keer achter elkaar. Hmm ik denk dat het ietst met de hardware heeft te maken, met het interne geheugen... er ligt 192 mb in 1 van 64 en in van 128! Het is zwaar irritant ik vind XP fantastisch maar met dit rare gedrag rrrrrrrrrr!

Wie kan mij helpen... het is bekend volgens mij... maar ik weet niet wat te doen... wat moet ik doen?

Groeten Robbert!
Back to top
View user's profile Send private message
Koningstiger Pzr
Regelmatige bezoeker


Joined: 23 Jan 2004
Posts: 16
Location: Heerlen

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 12:47 am    Post subject: Reply with quote

192 mb geheugen en dan met xp dat is vragen voor moeilijkheden
Ik denk dat je de grootte van je harddisken bedoeld bij elkaar opgeteld
Kijk eens in je syteem map in het configuaratie scherm wat voor een geheugen je hebt
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
joaudb01
Guest





PostPosted: Fri Jul 02, 2004 7:05 pm    Post subject: geheugen Reply with quote

Quote:

inderdaad , ben het hiermee volledig eens, mengen van de geheugenstaafjes is vragen om problemen. Kijk in het handboek van je moederbord en kijk welk Ram geheugen je moet plaatsen, en welke slots en zorg dat type en mhz van de staafjes met dezelfde snelheid werken.
Back to top
Koningstiger Pzr
Regelmatige bezoeker


Joined: 23 Jan 2004
Posts: 16
Location: Heerlen

PostPosted: Sat Jul 03, 2004 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

ook kijk eens wat er voor een processor zit in je pc en hoe groot de harddisk is waar de xp op staat ik ga er van uit dat je een virusscanner ook altijd aan hebt .
Als je een ouder moederboard hebt dan kan het goedkoper en eenvoudiger zijn om een nieuw moederboard aan teschaffen de prijzen vallen wel mee.
Het probleem van geheugen modules is dat ze na een tijdje verouderd zijn en niet meer te krijgen of als je nog rim geheugen hebt dat het te duur is
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Gismo1
Post hier elke dag


Joined: 20 Aug 2004
Posts: 126

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 9:37 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo,

Klik met de rechtermuistoets op "Deze Computer" en kies voor "Eigenschappen".

Selecteer het tabblad "Geavanceerd".
Bij opstart- en herstelinstelinstellingen kies je voor "Instellingen".
Haal het vinkje weg voor "De computer automatisch opnieuw opstarten".

Dit zou het probleem moeten verhelpen.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    AllesPC Forum Index -> AllesXP All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Archive

    futureweb.be .:. jouw hosting en webdesign partner