AllesPC Forum Index AllesPC
Site hosted by: www.youhosting.be
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Problemen bij het uitwerpen van ext Hd .

 
Post new topic   Reply to topic    AllesPC Forum Index -> Hardware
View previous topic :: View next topic  
Author Message
getitd0n3
IK BEN NIEUW HIER!


Joined: 05 Apr 2006
Posts: 1

PostPosted: Wed Apr 05, 2006 9:57 pm    Post subject: Problemen bij het uitwerpen van ext Hd . Reply with quote

Hello , een tijdje geleden heb ik een externe harddrive gekocht "250 Gb Medion" .
Over het algemeen werkt dit apparaat correct , maar soms bij het uitwerpen krijg ik de foutmelding "kan het apparaat nu niet stoppen probeer het later opnieuw" . Wanneer ik dan ga kijken in mijn taakbeheer naar de processen die actief zijn vind ik echer geen proces relevant voor de harde schijf .
Op zich is dit geen probleem , gewoon stoppen via de aan/uit knop .
De externe harde schijf is aangesloten via een usb kabel en mijn OS is Windows XP Pro .
Een vriend van mij heeft dezelfde gekocht maar bedient het toestel van Linux distro Suse , en heeft nooit de foutmelding hierboven beschreven .
Nu hier is mijn vraag , ligt het aan mijn m$ windows , of heb ik een probleem met de aangekochte hardware ?
Naar software toe denk ik niet dat het fout zit , daar ik mijn pc onlangs nog geformatteerd heb . Registry is dus nog intact !! De install is amper een week oud .
Ben ook al eens gaan neuzen in msconfig - opstarten , maar het lijkt mij niet dat er iets mee opstart dat de werking van het apparaat kan beinvloeden .
_________________
We are not retreating , we are advancing in another direction !
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    AllesPC Forum Index -> Hardware All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Archive

    futureweb.be .:. jouw hosting en webdesign partner